~ skit snack överallt, " du är dum i huvudet och jag är perfekt! " ja jo , gå&fis!

jag vill bara visa dig en sak,
jag mår bra.

Jag har världens bästa familj, vänner och allt!
& världens finaste lilla musse!

Och en sak jag fått lära mig, och äntligen fattat!!!
att man ska inte stå och pissa mig på ryggen och sen låtsas att det regnar! 
-
tycker inte man ska stå och förneka saker man sagt till andra som sedan sagt det vidare och det tillslut kommer det fram till mig.
MEN EGENTLIGEN!
fortsätt snacka skit om mig, det gör mig bara mer känd!


jag kommer aldrig mer! OCH DÅ MENAR JAG ALDRIG MER!
Ta skit från en enda person, och duger jag inte som jag är så kan ni gå.

jag kommer aldrig mer tillåta att en kille är otrogen mot mig och sedan ta tillbaka honom, aldrig mer.
been there , done that.
" en gång otrogen, alltid otrogen "
Det är ju det folket säger, får väl tro på det dårå.

Tänker inte heller låta folk trycka ner mig för dem inte tycker om mig för jag kan vara ärlig och säga vad jag tycker och tänker, visst inte bra alltid.
men vafan, hellre att dem blir sårade av sanningen än lyckliga på en lögn.
inte heller snällt ju,
sanningen sårar ett tag, men går sedan över.
medans lögnerna stannar kvar där föralltid, och man har svårt att ha tillit till folk.

denna texten skriver jag av en anledning.
För jag är så äckligt trött på att folk hela tiden ska trycka ner mig och göra så jag mår dåligt.

; om, och jag vet att du vet, vad jag menar.

© jessica fakyng andersson -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0