~ hejhejhallå!

men jää!

NU ÄR DET BARA 20 DAGAR KVAR TILL MIN STUDENT!
FATTAR NI?! STUDENTEN!!!!!!!!!!!!!!!!! AAAAAAAAAAH!

HELT JÄVLA GALET ELLER VAAAAAAD?!

på torsdag så blir det begravning då min farmor gick bort den 10 maj.

i fredags så va man med ett härligt gäng på tyringedagarna!
fiifan, jag va nog överallt och ingenstans SAMTIDIGT!

Oh min kisse är nog fanta mig den finaste som finns! :)
kommer bild på den skönheten strax!

& vem tror DU, vinner big brother?!
jag hoppas på att det är Camilla eller Lars som vinner! :D
och tre som jag tycker ska sitta mot varandra då, är Camilla, Lars och Amandus eller Hanna J.

Bara jag som tycker Hanna J är otroligt grym?!

Men vafan, hoppas Rodny eller Marcelo åker ut ikväll!! :)

men som sagt..
20 DAGAR KVAR TILL MIN STUDENT!!!!
TAGGATAGGATAGGATAGGATAGGA!!!!!!!



jag är så jävla bra, mest för jag kan.

© jessica fakyng andersson -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0