~ storebror - smärtan.

imorgon storebror så är det ett år sedan, du lämnade oss.
Jag vill inte va med om det, det gör så jävla ont!
jag vet inte var jag ska ta vägen, allt som snurrar uppe i huvudet.

det går inte en dag.. inte en enda jävla dag utan att jag tänker på dig.

Just nu känner jag att jag vill sätta mig på ett ställe.. utan mobil, data och något.
bara ett papper och en penna.

Jag vill sitta där.. tills allt är bra igen.
Eller tills någon ser mig.. och räddar mig.
och mina tankar.
inget blir bättre känns det som.
känns bara som om allt blir svårare.

Om man hade tagit ut min smärta och lagt den på ett bord och rullat ihop den till en boll och tagit en kniv och skulle skära upp den så hade det inte funkat.
Kniven hade gått sönder.

Det är ingen som ser att det gör ont egentligen.
för jag döljer det så bra, hej leende.

med mitt leende så ser ingen sorgen i mina ögon.

smärtan.. kan du försvinna nu?
snälla? och ta med tankarna.

jag vill bara få ut allt, men det går inte med ord.


vila i frid min älskade storebror!
vi saknar dig!
11.03.13



© jessica fakyng andersson -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0