~ min älskling ♥

tim, du är det finaste jag vet!

vad är kärlek?
DU är kärlek!

hur kan jag beskriva med ord hur mycket jag älskar dig & hur mycket du betyder för mig?
det går inte, nej.. det går verkligen inte!!!

du är helt underbar, liksom när man sitter & tänker efter så märker man hur mycket du faktiskt gör för mig.
Du hämtar saker till mig om jag ber dig, du säger att dina bilar är mina också.

jag kommer ihåg första helgen jag skulle sova hos dig, pinsamt va det & nervös va jag.
jag kommer ihåg på morgonen när någon ringde dig & du sa; " fyfan vad min kärring är söt när hon sover "
hur jag ens kunde hålla mig utan att le va otroligt!

hur mycket vi gått igenom tsm på bara dessa fyra månaderna, det är helt otroligt.

Jag älskar att spendera all min tid med dig & bara glömma bort vad som gjort ont & vad som hänt i mitt liv.

& Du älskling, du är så otroligt stark!
att kunna klara att sluta dricka bara så, du gör mig stolt hela tiden.

ibland när jag tittar på dig eller på bilder på dig så tänker jag; " åh, att det är min pojkvän, min.. bara min! "
Du får mig att le 24 timmar om dygnet, 7 dagar i veckan.
jag är lycklig, med dig!

eller på morgonen när du vaknar & du säger; godmorgon älskling & pussar mig.
eller våra skrattbråk innan vi somnar där vi bara skrattar.

du är finast, kaninte beskriva med ord hur mycket jag älskar dig!

Tim Lager Jessica Andersson = föralltid vi älskling!!!

jag älskar dig, massa pussar på dig / din jessica ♥



9 sep 2011 ♥
31 dec 2011 ♥

det är du och jag föralltid älskling oh föralltid är en lång tid! ♥

© jessica fakyng andersson -


Kommentarer
Postat av: Jessica '

Du är en mycket fin person Jessica! Älskar din personlighet, och din text här, mycket fint skrivet! fina du!! <3

2012-01-25 @ 15:04:48
URL: http://jjessicabjjeelk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0