~ frågestund!

ah, fick typ sju frågor!
men roliga att svara på.
inga typ " vad gör du " - frågor! :)

1. Hur ser ditt liv ut om 5år?
- jaa.. hur ser mitt liv ut då?
en jävla bra fråga faktiskt.. vad ska man svara på den?
men jag hoppas verkligen jag är tillsammans med Tim då & vi har fått någon skitunge.
& bo i en fett lägenhet eller ett fint hus.
hoppas jag jobbar inom hemtjänsten eller äldrevården om jag inte börjat läsa då till barnmorska. (om jag gör det!)
& jag hoppas jag köpt en fett bil, XC90 vill jag ju ha! :)
ah, nu vet jag inte mer vad jag ska svara på den frågan! :)

2. Hur ser din framtid ut efter gymnasiet?
- beror på hur du menar.. om du menar till sommaren så är det att börja jobba & få in pengar så man kan flytta hemifrån om något år eller så :)

3. varför är du så jävla snygg ? ;)
- asså shit, tack! ;) men jag vet inte!
SKYLL PÅ MAMMA & PAPPA! ♥

4. Ska vi fånga pok'emon?
- ja men kom då!

5. Vilka är dem du verkligen värdesätter mest här i världen? Och kommer du att värdesätta dem lika mycket om 10år... ?
- min familj så klart!
& Jonnha, hon är världens bästa 13 åring!
hon är verkligen en som lyssnar på mig & sviker mig aldrig för vilka val jag än gör i mitt liv!
men då tror jag hon är världens bästa 23 åring!
& Michaela, hon & jag har varit vänner sedan förskolan & tror inte det kommer ändras faktiskt!
vi har en bra vänskap även fast den kan vara strulig ibland, men vi vet ändå ALLTID vad vi har varandra!
Andra vänner & sånt kan jag inte svara på faktiskt, allt förändrar sig vardag!
jag kanske inte umgås med någon av dem som jag umgås med idag.


6. vilken dag vill du leka på lovet ditt cp? ;*
- när kan du din jävla fittfittifittfitt? :D 

7. Tror du att de som ställer upp för dig nu kommer att göra det om några år vad du än gör för val i livet?
- jag hoppas verkligen det!
äkta vänner sviker inte!
& du vännen!
du ska veta en sak!
DU ÄR EN AV MINA ÄKTA VÄNNER!
I LOVE YOU ♥


tack så jättemycket för dem frågorna!
inte så många, men ändå tänkvärda!
pussar!!!


PS!
jag kan lia gärna berätta detta med!
JAAAA!
jag & tim är tsm igen, har ni problem med det så go and fuck yourself bitch, because I DON'T FUCKING CARE!

tim lager ♥
- vi blev tillsammans igen den 5e :)
elva dagar ifrån varandra, men vi räknar fortfarande med att vårt förhållande startade den 9 september. :)
problem med det med? gååå då & sätt dig med dem andra  & vänta på att jag ska börja bry mig :)

& jag har fått en kisse!
fick Gustav den 1 feb, tack mamma & richard! <3


© jessica fakyng andersson -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0