~ tidsfördriv määhä!

1. Vill du ta ditt ex tillbaka?
- jag klarar mig, vi är sjukt bra kompisar just nu & vill inte förstöra det:)

2. Civilstånd?
förlovad! <3

3. Har du någonsin förlorat en nära vän?
- ja..

4. När var sista gången du verkligen skrattat?
- på samhällkunskapen idag, drev lite med emelie :)

5. Något är fel, den första personen du vända dig till?
- mamma, tim eller finn.

6. Är det någon som inte gillar dig på grund av något du gjorde?
- hahah, så många!
men det är faktiskt inte mitt problem..

7. När var sista gången du grät mycket?
- för någon vecka sedan, några dagar innan min 18årsdag hemma hos tim.
om det inte va bara för någon dag sedan, kommer inte ihåg.


8. Är det någon du vill göra allt?
- jag fattade absolut inte den dåliga frågan.
men jag svarar på den hur jag fick den till.
men jag vill testa på saker.

9. Hur många kan du berätta allt för?
- mamma, tim, finn ?
 
10. Har du någonsin sett en fallande stjärna?
- nej.

11. Har personen du senast höll händerna med betydelse för dig?
- han betyder allt för mig!!! <3

12. Beskriv dig själv med ett ord?
- GALEN!

13. Har du något som hör till ditt ex?
- nepps.

14. Har du någonsin kysst någon av det motsatta könet?
- MEN NEJ?! vafan tror du ? -.-

15. Fullständigt namn?
- Jessica Lillie Isabella Andersson

16. Favoritlåt?
- just nu Nickelback - we stand together, snowstorm - hon älskar snabbt, Brad Paisley - I'm gonna miss her.

17. Favoritfärg?
- grön.

18. Bästa vänner?
- malin, jonnha & mamma :)

19. Första kyssen?
- länge sedan.

20. Skostorlek?
- 38!

21. Sista kyss?
- imorse :)

22. Första kram?
- länge sedan!

23. Senast kram?
- när min kära mamma kom hem!

24. Senaste meddelande från?
- Daniel Svensson.

25. Senaste person som jag någonsin sett?
- Jenny ?

26. Mitt missbruk?
- cola.. mobilen & min tim!

27. Favorit butiker?
- ullared.. HALLÅÅ!

28. Vem jag berätta allt för?
- finn, mamma, tim :)

29. Favorit djur?
- hundar, kossor & katter :D

30. Lång?
- HELA 165 CM!

31. Vem har mitt hjärta?
- Tim!! <3

32. Favorit film?
- tusenbröder, you rock my world!

33. En hemlighet?
- DU KAN VA EN HEMLIGHET!
nej men.. jag förlovar mig faktiskt inte fråns den 31/12 .. vi tjuvtränar! :>

34. Hur mycket bryr du dig om ditt liv, 0-10?
- 111111!!! <3

35. De flesta minnen med?
- sandra, jonnha, tim.

36. Människor har du nyligen blivit mer "nära"?
- Jonnha , som jag saknat dig min lilla kärring!
- malin , efter sommarlovet! <3
- & den absolut bästa i hela världen; tim! <3


37. Vilken klass går du i?
- OP09, STUDENTEN TILL SOMMAREN!!!
sen börjar allvaret!!! <3

38. Vem jag inte kunde leva utan?
- mamma, jesper, jenny, liam & tim <3

39. Vem förväntar jag mig att känna för evigt?
- tim, jonnha & malin :) <3

40. Vem jag älskar mest?
- tim, mamma, syskonen & vännerna! <3


©
jessica fakyng andersson -

Kommentarer
Postat av: Virvelvindsflickan'

Glad för din skull, flickan!

Ääääntligen fick du din drömprins tillbaka.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0