~ skolan är tråkig! :)

132 tonårsfrågor.




- Fyra frågor om förhållanden

är du singel? - nepp :)

tror du på kärlek vid första ögonkastet? - hm.. jaa.

hur många har du varit kär i? riktigt kär; 3 gånger. utseendeskär; för många gånger. :)

är du kär just nu? - ja :)



- Tio frågor om dig själv


namn? - Jessica Andersson

när fyller du år? - 3 december - alltså om 2 dagar!!!

några piercingar? - öronen, om det nu räknas.

vad har du på dig just nu? - munktröja, tröja, bh, troser, jeans, två par strumpor, skor & mössa.

vilken årstid är bäst? - sommar & vinter.

hur ser den perfekta morgonen ut för dig? att vakna bredvid mitt hjärta och han snarkar en lite lätt i örat, alltid lika romantiskt ;)

vad tycker du mest om hos dig själv? - mitt försvar & min humor :)

vad är du bra på? - uppmuntra tror jag.

vem älskar du mest på denna jorden? - familjen, vännerna & tim :*

sover du hellre själv än tillsammans med någon? - tillsammans med någon, någon är tim eller mamma :*



- 10 frågor om dina vänner


vem vet allt om dig?- Jonnha

vem är den roligaste av dina vänner? -Jonnha,  Rolle, Sara & Per :)

vem är snyggast av dina vänner? - alla min kompisar är snygga :*

vem är mest partyprisse? - Rolle ;) ahha nej men vet inte :o

vem är den du helst har filmkväll med? - tim så klart! men Sara & Per också :)

vem av dina vänner är mest "evil"? - alla mina vänner är djävular , haha!



- 10 Frågor om din familj



vem står dig närmast? - mamma & jesper.

har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - bäst kontakt med Mamma.

vem är farligast i din familj? - vetefan, men jag kan bli rätt jävla arg, så tror det är jag när jag blir arg.

vem ser roligast ut i din familj? - jenny ser lite halvdan ut ;)

vem är coolast? - lätt så är det jag & jesper ;>

har ni något husdjur? - två hundar :)

vem har du mest gemensamt med? - mamma :)

vem står för underhållningen? - MAAAMMI!

vem sover du oftast med? - mamma (a)

roligaste kvällen med familjemedlem? - julafton, you rock!


- 10 frågor om idag


vad har du gjort? - suttit vid fisbook (a)

har du varit glad idag? - jaman!

har du varit ledsen idag? - nejråå ;>

har du gjort något bra idag? - hahah, inte ett skit!

vad ska du göra nu? - snart gå & käka, för jag hungrar snart ihjäl, sen till hlm med morsan! :D

har du gjort något dåligt idag? - det gör jag väl aldrig? ;)

vad har du ätit idag? - absolut inte ett skit.

har du duschat idag? - nepp, ska duscha när jag kommer hem :)

är du trött nu? - rätt så, sitta på datan i tre timmar är ansträngade!

vad händer imorn? - svenska i 6 timmar, sen hem till älskling!

går du i skolan? - aumen

har du varit i skolan idag? - sitter i skolan just nu faktiskt :$



- ANNAT


Hur mår du just nu? - kalas bra, lite hungrig så tuggar satan ta mig fort som tusan på tuggummit :p

Har du piercat dig? - öronen , men har jag inte redan svarat på den frågan?

Är du hungrig nu? - SÅ IN I HELVETE!

Vad är klockan nu just nu? - 10.58

Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - facebook, bilddagboken & bloggen.

Vem ringde dig senast? - mamma

Vem ringde du senast? - tim

Vem sms:a till dig senast? - tim

Vem sms:a du till senast? - tim



- FAMILJ


Hur länge sen var det du träffa din morsa? - igår kväll :)

länge sen var det du träffa din farsa? - ett tag sedan..



- ÖVRIGT

Gillar du punk? - nej

Har du sminkat dig idag?- nej


- MUSIK


Lyssnar du på musik just nu? - yepyep

Vilket är ditt favoritband / artist? - många.

Vad gillar du för musik? - typ, kan lyssna på allt.



- KLÄDER


Har du fler än 4 linnen? - hhaa aa.

Har du fler än 3 jeans? - au

Har du fler än 5 tröjor? - men jao.



- SMINK OCH HÅR


Använder du mascara? - nej.

Använder du wax? - nej.

Använder du ögonskugga? - nej.

Använder du kajal? - nej.

Använder du hårspray? inte nu längre :)

Använder du volymspray? - nej.

Andänder du mousse? - nej

Använder du deodorant? - ja.

Använder du skinspray? - nej.

Använder du parfym? - ja.

Använder du läppglans/läppstift? - nej.

Använder du brunkräm? - nej, puder

Använder du rouge? - nej.

Uppsatt hår eller hängande? - i en knuta under mössan.

Plattar/lockar du håret varje dag? - nej, men ska nog börja med det sen när jag klippt mig & fixat :D

Duschar du varje dag? - varanann.

Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - nej.



KÄRLEK


Är du kär just nu? - ja :)

Har du kysst någon idag? - nej men ska få pussas sen! :D

Har du ett förhållande? - ja :)

Är du romantisk? - haha aldrig!

Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - aa.

Vad hette din första flickvän/pojkvän? - Daniel eller Jonathan.

Hur länge höll det? - förskolan hallå?!

Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - ha ett förhållande.

Har du varit tillsammans med två samtidigt? - i förskolan.

Vem sov du senast bredvid? - tim :)

Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - Tim :)

har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med?- haha nej.

När fick du din första kyss? - riktiga kyssen va nog i 7an, men fick småpussar när man va liten ju :)

Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans ? - mamma; 17 & pappa; 30.

Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - haha nej.

Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - nej, faktiskt inte.

Har du mest blivit dumpad eller dumpat? - dumpad två gånger, dumpat en gång.

Vad gillar du för stil på tjejen/killen ? - att dom är sig själva & beter sig som han brukar även fast sina polare är där & inte som idioter, men ska även va lite kaxig men inte överdrivet.

ska skydda en & verkligen visa att detta är min brud, rör du dör du.. typ.

© jessica fakyng andersson -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0