~ julafton ♥

julafton idag ja,
skriver det ALLA andra också skriver, det känns fan ta mig inte som julafton idag.
menmen, imorse va man i vinslöv och firade lite jul där & spelade julklappsspelet, va skit kul & gick kalas bra! :)

fick fyra paketer, en ficklampa, två julgranar - skit snygga!!!, servetter, någon väderleksgrej & något mer som jag absolut inte kommer ihåg vad det var.
skit nöjd faktiskt! :D

& myste skit mycket med min lillekille, Liam!
min lilleman! <3


och nu sitter jag & kollar på min fina pojkvän när han spelar monopol med syrran.
verkar vara rätt lika! :)
hoppas mitt hjärta vinner!!! <3

och har fått rätt mycket paketer, kalas nöjd!

firat jul med min pojke, hur mysigt är inte det?!
LUUUV JO!!! <3




© jessica fakyng andersson -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0