~ helt okej. ♥

äntligen börjar det lika något!
i fredags fyllde mitt förhållande 3 månader!
fifan vad jag älskar det!

tim?
även om du inte läser detta så skriver jag det ändååån!

varje gång jag är utan dig så känns en minut som en hel evighet!
ibland är det riktigt jobbigt att vara utan dig & man bara vill till dig, utan dig är jag inte hel.

du vet när man älskar någon så mycket att man bara vill pussa & krama sönder personen för att dem verkligen ska förstå!
så känns det för mig hela tiden!
sen kan jag inte få ut i ord hur mycket jag älskar dig.
liksom kärlek är en känsla inget ord.
så jag kan inte förklara det.

som när jag pussar dig och blundar.
det vackraste som finns syns inte, det känns i hjärtat!!!

du är det finaste & underbaste jag har älskling!
jag älskar dig över allt annat!!

9 september 2011 - världens bästa dag!


jag trivs.. jag trivs med dig mitt hjärta!
DU ÄR UNDERBAR!

© jessica fakyng andersson -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0