~ du skulle varit här, med oss.




storebror, du vet inte hur många som saknar dig.
hur många som har legat nere i skiten & känt att " nej.. detta pallar inte jag. "
Så många nätter som har varit sömnlösa pga tankarna på dig.

Såren rivs upp hela tiden.
Innan Juli hade jag börjat tänka " du kommer inte tillbaka "
sen började tankarna, speciellt efter urnsättningen.
Det va en svår tid för mig.

Det är alltid något som påminner mig om dig.
Genom att kanske prata om det på svenskan, det är ju ett exempel.
eller när dina favorit låtar kommer upp på mobilen, eller bilderna på dig.

vet du hur mycket du har missat?
Liam, Isabell, alla syskonens födelsedagar, min förlovning storebror?
vet du om att jag är förlovad nu?
jag önskar att du skulle varit här hos oss, just nu vill jag bara gråta & få ut allt.

för när jag är ledsen & nere så märker jag att jag tar ut det på alla andra.

igår va de 9 månader sedan du dog, en hel graviditet.
och om 2 dagar blir min räddning 8 månader.

fan Kenny!
jävlar just nu vill jag bara slänge mig i armarna på dig & du säger att du mår bra där du är.
Hela tiden försöker jag hitta svar på mina frågor.
men frågorna blir bara fler & fler.

Oh så länge som jag letat efter en låt i min " stil " som man blir förstådd i.
äntligen asså!!

du , jag saknar dig.
detta är inte rättvist.. oh det kommer aldrig bli det!!!

jag älskar dig.

kenny herbst

© jessica fakyng andersson -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0