~ sanningar om mig.

la upp på facebook att jag skulle skriva sanningar om mig själv, blev dock inte så många.
sjukt skönt! :)
blev åtta stycken, perfekt!

1. jag är mörkrädd.

2. jag tror på spöken.

3. jag saknar min bror Kenny.

4. jag älskar att fotografera.

5. jag är galen!

6. jag är stolt gudmor/fadder till Liam.

7. jag är väldigt känslig ibland, när det gäller vissa tv-program eller filmer!
idag grät jag tillexempel till extremhome makeover eller hur det stavas, mobba mig inte!
& har också gråtit någon gång till Crossroad.

8. jag vill ha bebis!

förresten!
jag har en fråga, jag har tänkt lite på att skriva lite om vad jag gått igenom, med familjen, bortgångarna och hur jag kommit upp på fötterna igen efter allt som hänt.

vill ni ha någon sån berättelse tro?
ja eller nej? :)

ni kan svara på fb med! :)

© jessica fakyng andersson -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0